Technická podpora

Vždy poskytneme odbornou odpověď

Náš tým technické podpory Vám pomáhá při uvedení do provozu a následném provozu našich zařízení, pomáhá při zjišťování chyb a má vždy k dispozici tipy a triky pro optimalizaci.

Insert your alternative text

Podmínky rozšířené servisní služby JUMO Care+

V rámci služby JUMO Care+ je zákazníkovi poskytována rozšířená podpora pro nově zakoupené produkty JUMO. Tato podpora obsahuje:

  • Plug & Play konfiguraci (příp. přehrání starší konfigurace) v centrále JUMO před jeho odesláním dle zákaznických požadavků,
  • rozšířenou telefonickou (příp. elektronickou) podporu při uvedení přístroje do provozu,
  • vzdálenou podporu přes TeamViewer,
  • u vybraných přístrojů ochranné fólie a čisticí hadřík na displej.


Služba je poskytována po dobu 12 měsíců od dodání přístroje. Telefonická, elektronická a vzdálená podpora je garantována v maximálním celkovém rozsahu 8 hodin. Podpora se vztahuje vždy ke konkrétnímu jednotlivému přístroji, který byl zakoupen společně s touto službou.
Službu lze využít v rámci naší pracovní doby.


Pracovní doba servisu

Pondělí až pátek
8:00 – 15:00


Vaše kontaktní osoba


Technická podpora

Lubomír Hudec +420 737 646 761 +420 737 646 761


Technická podpora

Vladimír Richter +420 777 006 305 +420 777 006 305

Vaše výhody

Rychlá, odborná a přizpůsobená podpora prostřednictvím e-mailu a telefonu umožňuje rychlejší identifikaci příčin chyb a umožňuje Vám používat Vaše produkty JUMO nejefektivnějším způsobem.