JUMO je od svého založení v roce 1948 rodinnou firmou řízenou vlastníky. Majitelé Bernhard Juchheim a jeho syn Michael spolu s jednateli Dimitriosem Charisiadisem a Steffenem Hoßfeldem pokračují v tom, co bylo již důležité pro zakladatele Moritze Juchheima: lidé , hodnoty a inovace.
Vedení společnosti na této filozofii staví již více než 75 let a ví, že dobré řízení zaměstnanců spolu s inovativními řešeními pro zákazníky jsou nejdůležitějšími stavebními kameny úspěšné společnosti. Kromě udržitelného řízení společnosti, ke kterému se jednatelé společnosti zavázali, společně přebírají odpovědnost za další strategický rozvoj skupiny společností.
Majitel Dipl.-Ing. Bernhard Juchheim je synem zakladatele Moritze Juchheima
Dialog a duch důvěry v interakci s našimi zákazníky pro nás hrají ústřední roli.
Majitel Dipl.-Kfm. Michael Juchheim je vnukem zakladatele společnosti Moritze Juchheima
Jsme hrdí na to, že jsme po celá ta léta dynamického rozvoje zůstali nezávislou rodinnou firmou. Protože to je to, co pro nás kontinuita znamená!
Dipl.-Ing. Dimitrios Charisiadis, jednatel
JUMO je silná značka s obrovským potenciálem. Úspěšná kombinace tradičních hodnot rodinné firmy s moderním managementem dělá ze skupiny společností silného a spolehlivého partnera pro zákazníky z celého světa.
Dr. Steffen Hoßfeld, Jednatel
2500 členů naší rodiny se snaží inspirovat naše zákazníky inovativními špičkovými technologiemi, vysokou kvalitou výrobků, maximální efektivitou procesů a spolehlivostí dodávek.
Harald Schöppner, vedoucí globálního vývoje
Doprovázíme vývoj JUMO od komponenty k poskytovateli systému s inovativními produkty pro digitální věk a sofistikovanými inženýrskými řešeními pro kompletní zákaznické aplikace.
Alexandra Dantmann, vedoucí globální personalistiky
Lidé jsou v centru pozornosti: motivovaní a vysoce kvalifikovaní zaměstnanci píší příběh úspěchu JUMO více než 7 desetiletí.
René Auth, vedoucí globální produkce
Kombinace nejmodernějších technologií a permanentní optimalizace procesů zajišťuje flexibilní a rychlou výrobu za konkurenceschopné ceny.
Michael Diegelmann, Bereichsleitung Globales Produktmanagement / Branchenmanagement / Marketing
Unsere Marketingstrategie zielt darauf ab, die Persönlichkeit unserer Marke zum Leben zu erwecken. Dadurch präsentieren wir unsere Systeme und Lösungen auf eine Art und Weise, die nicht nur begeistert, sondern einen einzigartigen USP für unsere Kunden darstellt.
Dr. Nicole Roß, Bereichsleitung Globale IT
Digitaler Wandel kann nur mit einer leistungsstarken und modernen IT gelingen, die es versteht, den Kunden mit einem zielgerechten Service in den Mittelpunkt zu stellen. Und genau dafür stehen wir.
Kai Klitsch, Bereichsleitung Globale Finanzen und Einkauf
Ein solides finanzielles Fundament, eine hohe Wirtschaftlichkeit und der strategische Blick in die Zukunft ermöglichen das nachhaltige Wachstum der Unternehmensgruppe und damit die Sicherung und Schaffung von Arbeitsplätzen.